جام جهانی رو مثل سفره ای پهن کردن...نامردا یه پارچ آب نیاوردن سر سفره...!

اختصاصی بارسای رویایی     به قلم سینا و دوستان


مطمئنا همه ی عاشقان فوتبال همراه و همگام با ویژه برنامه ی 2014 رقابتهای نفس گیر جام جهانی 2014 برزیل رو پیگیری میکردند و بدون شک همگی به اتفاق ، با بزرگترین کارشناسان تاریخ یعنی دکتر صدر و دکتر فردوسی پور آشنا هستند.

http://www.parsiup.com/upload/wxdn_sadr.gif

بدون مانور اضافی و توضیحات جنبی میرسیم به جمله ی معروف این دو بزگوار که "جام جهانی 2014 برزیل مانند سفره ای پهن شد تا همه را راضی کنند!!!"

ای اساتید گرامی و بزرگوار که این بنده ی حقیر را یارای مباحثه با شما بزرگان نیست...فکر کردید که هستید؟؟؟؟

دکتر صدر عزیز...قبل از گفتن این جمله لحظه ای به ذهن مبارک خود فشار آوردید که چه دارم میگویم؟؟؟؟

محمد حسین میثاقی که چندین بار انتخاب شدن تیم ملی کلمبیا رو بعنوان برنده ی بازی جوانمردانه به سخره گرفت...

دکتر صدر عزیز...استاد اساتید کارشناسان بزرگ تاریخ هم با جمله ی معروف خود "سفره..."

و عادل فردوسی پور که با هیچ چیز بجز انتخاب لئومسی بعنوان بهترین بازیکن جام مشکلی نداشت!

رضا جاودانی که احتمالا از اجرای مسابقه ی مردان آهنین بیرونش انداختند و مجری فوتبال نشده مگر بدلیل اظهار بندگی برای تیم مادریدی و سوءاستفاده ی محض از تک تک پلانهایی که ازش گرفته میشه...

و باز هم دکتر صدر که فرمودند داوید لوییز "بدترین مدافع جام" بوده و حضور در تیم منتخب حقش نبوده!

اولا...

من نه کلمبیاییم نه هوادار داوید لوییز که بخوام حمایت الکی بکنم ازشون

دوما...

هر جمله ای که از این به بعد در این یادداشت میخونید با سند و دلیل و مدرک بیان میشه :


آقای محمد حسین میثاقی عزیز...من یه بارسایی هستم...پس از مسی گرفته تا دونگو!   عاشق تک تک بازیکنان تیمم هستم....نیمار هم ستاره ی تیم منه و اگه کسی بخواد بخاطر مصدومیتش ناراحت باشه اون منم که بارساییم...

ولی...

اگه زبونم لال...زبونم لال...

در صحنه ی خطای وحشیانه ی زونیگا اتفاق بدتری برای نیمار می افتاد...بازم بازی جوانمردانه به کلمبیا میرسید!!

کاش به قدری دانش فوتبالی داشته باشیم که مستحق اجرای ویژه ی برنامه ی معتبرترین رویداد ورزشی جهان باشیم واقعا...

ایشون هنوز حالیشون نیست که بازی جوانمردانه به تیمی اهدا میشه که اولا کمترین تعداد کارت قرمز و زرد و ثانیا کمترین تعداد خطا و ثالثا رعایت فرپلی رو در طول جام داشته باشه!!

چون مطمئن بودم تو سایتهای ایرانی هرگز نمیتونم آمار کلمبیارو در بیارم رفتم تو گوگل سرچ کردم...

سایت thescore.com

خوشبختانه دلیل انتخاب تیم ملی کلمبیا رو بعنوان برنده ی جایزه ی بازی جوانمردانه توضیح داده :

کلمبیا : 91 خطا...5 کارت زرد ( کمترین تعداد کارت زرد کسب شده تا مرحله ی 1/4 نهایی ) و صفر کارت قرمز

کلمبیا هرگز در طول این تورنومنت به حریفان خود پنالتی نداده!!!!!!!

برای اون دسته از عزیزانی هم که پیش خودشون میگن : "تیمهایی که در مرحله ی گروهی حذف شدند و بالا نیومدند که مسلما کمترین تعداد خطا رو داشتن!" هم بگم که این جایزه فقط به تیمهایی داده میشه که به مرحله ی حذفی رسیده باشن!

حالا آمار به کنار.....یعنی فیفا انقدر مریض و احمقه که بیاد تیمی که از نظر شما وحشی ترین تیم جام بوده رو با اهدای جایزه ی بازی جوانمردانه بدرقه کنه؟؟؟ 7 میلیارد نفر تو دنیا الاف نشستن که فیفا واسه خودش ببره و بدوزه؟؟؟

جایزه ی بازی جوانمردانه اعتباری داره که حالا فیفا بخواد واسش باندبازی دربیاره؟؟ اونم نه برای اسپانیا و آلمان و آرژانتین و ایتالیا و برزیل و ....فقط برای کلمبیا؟؟؟ کلمبیا؟؟؟


آقای استاد اساتید...دکتر صدر کبیر...

داوید لوییز بدترین مدافع جام بوده؟؟؟ مطمئنید با کسی اشتباهش نگرفتید؟؟

بر منکرش لعنت که یکی از عوامل فاجعه ی برزیل مقابل آلمان همین داوید لوییز بوده و من به شخصه به عنوان یه آرژانتینی از تحقیر برزیل تا این اندازه واقعا از دستش ناراحت بودم!!!

ولی مشکل برزیل لوییز نبود...هلندی که یه روز کمتر از برزیل برای بازی رده بندی استراحت کرد و قبلشم 120 دقیقه ی مرگ آور بازی با آرژانتینو پشت سر گذاشته بود جلوی برزیلی که تیاگو سیلوا رو تو ترکیب داشت 3بر0 پیروز شد!!

من با این جمله که لوییز بدترین بازیکن زمین بود تو نیمه نهایی مشکلی ندارم ولی همین داوید لوییز تا قبل اون دو بازی آخر بهترین نمرات رو کسب میکرد و از همون اول تو لیست نامزدهای دریافت توپ طلا هم بود!!

همون مدافعی که بدترین مدافع جام بود رو عرض کردم!

داوید لوییز بدترین مدافع جام بود راموس چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آقای فردوسی پور و مجددا دکتر صدر عزیز که در ناحقی شدن اهدای توپ طلا اتفاق نظر داشتید....

اول برای شما مینویسم بعد برای دوستان مادریدی :

لیونل مسی با به ثمر رساندن 4 گل و یک پاس گل-خلق بیشترین موقعیت گلزنی بعنوان یک مهاجم!!! و بیشترین دریبل سالم در طول جام توانست پس از 24 سال تیم ملی کشورش را به مقام نائب قهرمانی معتبرترین رویداد ورزشی جهان رسانده و توپ طلای جام بیستم را به شایستگی تصاحب کند.

بارسای رویایی

لازم به ذکر است این بازیکن در 4 دیدار پیاپی از محموع 7 دیدار این تورنومنت عنوان بهترین بازیکن زمین را به تنهایی کسب کرده بود که در تاریخ جامهای جهانی یک رکورد خارق العاده و دست نیافتنی محسوب میشود.

این متن خبری بود که بنده تو وب خودم منتشر کردم...

ولی حالا میخوام به زبون دیگه ای بیانش کنم :

شما که چند برابر افتخارات مسی سن دارید و 200 ساله پیگیر جام جهانی هستید هنوز اینو نمیدونید "یا شایدم نمیخواید درک کنید" که هر جایزه ی فردی که در جام جهانی تا به حال اهدا شده معیارها و فاکتورهایی رو دربر داشته؟؟

این تصویر علت انتخاب شدن مسی ، جیمز ، و روبن رو بعنوان سه بازیکن برتر جام توضیح میده :

سوات دارید میبینید که مسی درمجموع بیشترین نمره رو کسب کرده در طول جام که توپ طلارو بهش دادن!!!

کسیکه با توپ طلای مسی مشکلی داره یعنی با آمار و ارقام مشکل داره و کسیکه با آمار مشکل داره نه منطق داره و نه فهم و دانش کافی...

خدمت اون دسته از عزیزانی هم که به اقتضای سن تک رقمیشون الان پیش خودشون میگن که جیمز با بازی کمتر که آقای گل شده هم باید عرض کنم که تا اطلاع ثانوی جایزه ای که به آقای گل جام اهدا میشه اسمش کفش طلاست و همونطور که از اسمش پیداست شبیه کفشه!!

آقای گل شدن هیچ ربطی به بهترین بازیکن جام شدن نداره!!!!!! به پیر...به پیغمبر....بهترین بازیکن جام اونیه که بیشترین نمرات رو در طول تورنومنت کسب کنه!!!!!!!

بازیکنی که انقدر در طول جام خوب بوده باشه که اگه تو بازی فینال با کله رفت تو سینه ی بازیکن حریف و بزرگترین عامل قهرمان نشدن فرانسه تو اون بازی لقب گرفت بازم توپ طلای جامو بهش بدن!!!!

همون زیزویی که فقط 3 گل زد و وقتی با کله رفت تو سینه ی ماتراتزی و اخراج شد یه دنیا ایتالیایی از قهرمان شدن تیم محبوبشون خیالشون راحت شد!!!

کسی با توپ طلای زیزو مشکلی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حالا چند تعریف و تمجید ناقابل از اهالی فوتبال در وصف همین لیونل مسی...

اول از همه آقای خاص!!!!! بله مورینیو!!!! منفور ما بارساییا و معشوقه ی مادریدیا!!! مورینیویی که بیشتر به انتقاد و حاشیه سازی و انگشت درچشم مربی تیم حریف فرو کردن و دلقک بازیهاش میشناسنش :

سرمربی تیم چلسی به Yahoo Sport گفت که ستاره آرژانتینی پیش از این به اندازه کافی دستاورد داشته است که به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته شود.

مورینیو گفت: “وقتی که پیروز می شود احترام گذاشتن به او راحت است، اما وقتی شکست می خورد، آنچنان هم آسان نمی شود. او هنوز هم یک بازیکن تاریخی است. او برای اینکه یک بازیکن تاریخی باشد، به خصوص در دهه اخیر، نیازی به قهرمانی در جام جهانی ندارد.”

 

سرمربی سابق رئال مادرید همچنین افزود که مسی می توانست در نیمه اول آرژانتین را پیش بیاندازد اما تغییرات تاکتیکی از سوی الخاندرو سابه یا به این معنی بود که مسی باید در نیمه دوم دوندگی بیشتری داشته باشد.

 

“مسی مقصر است؟ نه در کل. فکر می کنم در نیمه اول او موقعیت های فوق العاده ای داشت. وقتی سابه یا، آگوئرو را به جای لاوتزی به بازی آورد، آرژانتین از ۲-۴-۴ به ۳-۳-۴ تغییر تاکتیک داد و تعادل زیادی را از دست دادند. وقتی لاوتزی تعویض شد، مسی باید بیشتر می دوید.”

تعریف و تمجید بازیکنان تیم ملی آلمان!!!!! بعد از فینال!!!!!

باستیان شواین شتایگر:
طرفداران رقباى مسى امشب خیلى در مورد مسى حرف زدن،اینا اصلا مهم نیستن ،عاشقان فوتبال او را خوب میشناسن و میدانن که او هنوز هم بهترین است ،خیلى خوشحالم که توانستم مقابلش بازى کنم و اگر بازیش با تیم المان نبود بدون شک طرفدار او میشدم،واسش ارزوى خوشبختى میکنم و امیدوارم در روسیه بتواند قهرمان شود.

ماتس هوملز:
باید مردم ارژانتین به تیمشون افتخار کنن انها داراى بهترین بازیکن تاریخ هستن،من همیشه خواسته ام که روزى در کنار مسى بازى کنم او الگوى همیشگى من است ،من بخاطر مسى متاسفم که نگذاشتیم رؤیاش به حقیقت بپیوندد اما او هنوز جوان است و میتواند در اینده به این رویا دست یابد،

ماریو گوتزه:
من احترام بسیارى براى مسى قائلم او نیازى به این جام ندارد تا به همه بفهماند که بهترین است،

 

حالا مصاحبه ی جنجالی حماسه ساز ملبورن :

به نظر شما حق آلمان بود قهرمان جام جهانی شود یا آرژانتین؟

آلمان بازی‌های خوبی انجام داد و شایستگی‌های زیادی داشت اما در بازی با آرژانتین مستحق پیروزی نبود و آرژانتین می‌توانست برنده این بازی باشد.

چرا آرژانتین مقابل آلمان متفاوت از سایر بازی‌های قبلی‌اش بود؟

این سیاست آرژانتین بود و برای هر مسابقه برنامه مجزایی داشت البته باید دید دیدگاه برترین کارشناسان تاریخ جهان که در تلویزیون خودمان کارشناسی می‌کردند، چیست؟ کارشناسانی که عقیده داشتند حق داوید لوییز نبود در تیم منتخب جام جهانی قرار بگیرد، کارشناسانی که معتقدند اشنایدر باید بهترین بازیکن جام می‌شد نه لیونل مسی.

 منظورتان کارشناسی صورت گرفته در برنامه ۲۰۱۴ شبکه سوم است؟

صددرصد. من قصد بی‌احترامی ندارم اما حرف‌هایی شنیدم که مغزم سوت کشید. امثال پله، بکام، فیگو، زیدان و… به فیفا مشورت می‌دهند یعنی فهم آنها کمتر از آقایانی است که در شبکه سوم کارشناسی کردند؟

مسی در ۷ بازی جام جهانی چه عملکردی داشت؟ در بازی با نیجریه، ایران، بوسنی و سوئیس بهترین بازیکن میدان شد. گلزنی و گلسازی و بازی درآوردنش را دیدید؟ چطور می‌توانید بگویید حق او نبود بهترین بازیکن جام شود؟

داوید لوییز بهترین دفاع دنیاست. تمام تیم‌ها برای گرفتنش رقابت دارند آن وقت همشهری ما جناب دکتر صدر در تلویزیون می‌گوید لوییز استحقاق حضور در تیم منتخب جام را ندارد. منِ خداداد عزیزی که فوتبالیست بوده‌ام، می‌گویم در حدی نیستم این بازیکنان تراز اول را کارشناسی کنم، بعد برخی از هموطنانم چنان اعتماد به نفسی دارند که مارادونا در اوجش نداشت و درباره بزرگان فوتبال نظریه‌پردازی می‌کنند و می‌گویند یک سفره‌ای پهن است و مسی هم یک عنوانی گرفت به خاطر همین طرز تفکرهاست که در اکثر زمینه‌ها پیشرفت نمی‌کنیم.


البته همه ی نامهایی که به این شکل از مسی تعریف و تمجید کردند سالها شاگردان دکتر صدر و عادل عزیز بوده و هستند و درمقابل بزرگترین کارشناسان تاریخ مسلما باید سکوت اختیار کنند

آخرین صحبتمم با رئالیاست!
خوشحالم که فراموش نکردم اینارو بگم :
 
اولین نکته اینکه ستاره ی تیمتون در کمال ناباوری نود وسوم شده تو این جام...پس از این به بعد هوادارای بازیکنایی صلاحیت اظهار فضل درمورد توپ طلارو دارن که رتبه ی ستاره شون حداقل تک رقمی شده باشه...حالا جزو سه تای اولم نبودن اشکالی نداره!

ronaldo maskhareh

خیلی وقیحانه و تحقیرآمیزه اینکه هوادارای ستاره ی پوشالی و دونده ی مادریدی از فرط حسادت و عقده های چندین و چند ساله کمپینی راه انداختن با مضمون ناحقی در اهدای توپ طلا...

 

از همون قشری که از یه ویدئوی 40 ثانیه ای 10 ثانیه شو کات میکنن و تو دنیا پخش میکنن که ای هوار....مسی به یه کودک 9 ساله دست نداد...بیشتر از اینا هم توقعی نمیره

بارسای رویایی

همون قشری که از رسیدن تعداد توپ طلاهای پنالتی زن تیمشون به نصف توپ طلاهای ستاره ی جام بیستم تا ابد میسوزن...حالا از ناحقی در اهدای توپ طلا دم میزنن...

امکان تمدید و تعویض رای بی سابقه ی فیفا در اهدای توپ طلای 2013 و فیلم هندی بازیهای بلاترو که کامل یادشون رفت حالا نون و آبشون شده توپ طلای جام جهانی

ینی ببین کیا از توپ طلا حرف میزنن!!!! وقیح ترین انسانهای تاریخ...

تو تمام سایتها و شبکه های اجتماعی...آشنایان و اطرافیان...بیشتر از اینکه هوادارای آلمان از جام سرتاسر حاشیه و ناداوری که بالای سر بردن بیان حرف بزنن و جشن بگیرن و خوشحالی کنن فقط اسم هوادارای رونالدو دیده میشه!

خیلی بی شرم و وقیحید...شما همونایی نیستید که تا قبل جام میگفتید پرتغال یه پای فیناله و آرژانتین از گروهش بالا نمیاد و کمپینهای اهانت به مسی و تخریب فرهنگ ایرانی رو مدیریت میکردید!

حالا بزرگترین توجیهتون شده اینکه رونالدو تیم نداشت؟؟؟ توپ طلای جام حق رونالدو بود؟؟؟؟ بیشتر ، خنده داره ، تا شرم آور !!!

شمایی که الکی الکی انقدر عملکرد مسی رو مقابل آلمان گنده کردید و ازش یه کوه ساختید تا ناحق بودن توپ طلاشو توجیه کنید یه لحظه به این فکر کردید که ستاره ی پوشالی تیم خودتون جلو آلمان چیکار کرد؟؟

پاس سالم داد؟؟؟؟ اصن تو بازی بود؟؟؟ یا طبق معمول خوب تمرین نکرده بود و مصدوم شده بود؟؟؟

اون که تازه مرحله گروهی بود...

تو این فینالی که ازش صحبت میکنید آرژانتین یه روز کمتر استراحت کرد...قبلش دو تا 120 دقیقه رو پشت سر گذاشته بود!!

مسی بعد از بازی با هلند گفت احساس میکنم پاهام 100 کیلو وزن دارن!!!  پاهای رونالدو تو مرحله ی گروهی و قبل بازی با آلمان چند کیلو وزن داشتن؟

همه ی اینا به کنار...اگه پنالتی اخراج نویر که یه دنیا تاییدش کردن گرفته میشد...که نشد...اونموقع دیگه چی داشتید که بگید؟؟

ایمان دارم که این جمله طوری شمارو آتیش میزنه... که کل افتخارات مسی تا به حال انقدر آتیشتون نزده :

"گویی اسطوره ای به نام لئو مسی باید در تاریخ آلبی سلسته ظهور میکرد تا پس از 24 سال تیم ملی کشورش را در معتبرترین رویداد ورزشی جهان همچون ال دیگوی 1990 بدین توفیق برساند."

سوزش شما از اینه که مسی تو این جام بیشتر از همیشه شبیه ال دیگوی 1990 بود.

مقایسه ی مسی با مارادونا و پله آرزوییه که اگه رونالدو روزی صدبار پنالتی گل کنه بهش نمیرسه...

حالا هم نیم کیلو باشید ولی مرد باشید و سر اون حرفتون بمونید که تو مرجع خبریتون شرط گذاشته بودید مسی برای تصاحب توپ طلای 2014 باید حسابی تو این جام بدرخشه...


حرف من این بود که هرکی از ناحقی حرف بزنه شما دیگه باید دهان مبارکتونو ببندید که ستاره ی تیمتون نصف تعداد بازیهایی که کینگ لئو بهترین بازیکن زمین شد تو این جام گل نزد!

نظرات شما عزیزان:

افشين.
ساعت19:13---16 دی 1393
چرت و پرته همش. مسي هيچي نبود تو جام. جوگير نشو اقاي محترم. حق بازيكناي المانو و حتي هلند رو خوردن. تمام
پاسخ: ممنون از نقد مستحکم و ادله ی دندان شکنتون


مصطفی مادریدیسمو
ساعت16:52---14 آبان 1393
هر جایزه ای که فکر کنم مسی به ناحق اونو برده نظرمو میگم . همون جور که شماها نظرتونو در مورد توپ طلای سال 2013 گفتید و اونو هدیه فیفا میدونستید... نمیدونستم شما اسم این کار رو خودزنی میدونید...
زمان زیدان شرایط فرق میکرد . الان رقابت مسی و رونالدو بین هوادارا هست و هر کدوم کوچکترین دلیلی برای ناحق بودن جوایزی که یکیشون میگیره رو به ذهنشون برسه بیان میکنن. اما زمان زیدان این رقابت نبود... این که ما اعتراضمونو بیان کنیم طبیعیه. مسئله اینه که شما قبول نمیکنید که تیم پرتغال که نقطه قوتش دفاعشه تو این جام ضعیف کار کرد و صعود نکردن از گروه رو فقط به حساب رونالدو میزارید و همین جام رو ملاکی بر بهتر بودن مسی میدونید .بخاطر همین ما هم مجبوریم علاوه بر دفاع از رونالدو ارزش کار مسی رو هم با دلیل منطقی پایین بیاریم...وقتی هوادارای بارسا میگن رونالدو داره آفتاب میگیره مسی تو فینال جام جهانیه انتظار داری از مسی تعریف کنیم؟
فرانسه اینقدر قوی بوده که بدون این که زیدان گلی بزنه از گروهش تونسته صعود کنه اما همه چیز که فقط به گل زدن و پاس گل دادن نیست .تاثیرگذاری در جریان بازی و نقش داشتن روی گلها هم باید در نظر گرفت .
همین که تو فینال زیدان یه گل زده یه پوئن مثبت براش هست . یه فرصتی براش بدست اومد که اونو گل کرد اما مسی هم یه فرصتی براش بدست اومد که اونو گل نکرد . پس نگو چه فایده داشته. حداقل یه پوئن مثبت تو بهترین شدن در اون جام بود...
اون سالی هم که مسی 90 گل زد بازم حقش نبود توپ طلا ببره . در این مورد مفصل توضیح میدم.
رونالدو در سال 2012 هم گل زياد زد و هم جام گرفت . رونالدو بهترين لاليگاي تاريخ رو گرفت و تو يورو تيمشو به نيمه نهايي چمپيونزليگ رسوند. سال 2012 مسي بيشتر از رونالدو گل زد اما همونطور كه گفته شد رونالدو هم گل زد (62) و هم جام گرفت و به این دلیل باید توپ طلا رو میبرد.
اما خیلی از هوادارای بارسلونا میگن چرا سال 2012 که کسی 92 گل زد نباید بهترین میشد و رونالدو سال 2013 با 69 گل باید بهترین میشد . بخاطر همین شرایط این دو بازیکن رو تو این دو سال با هم مقایسه میشه :
1- خيلي از هوادارای بارسلونا ميگن بارسا هم مثل رئال در سال 2013 به ركورد 100 امتياز رسيد اما در اصل به خيلي از ركوردای دیگه نرسيدين . مثل :
121 گل ( بارسا 114 گل زد )
پيروزي در زمين تمام تيمهاي قهرمان شده در تاريخ لاليگا
تفاضل گل رئال 89+ بود ( برای بارسا +75 بود )
گلباران کردن حریفا در 20 بازي . برای بارسا كمتره چون رئال 7 گل بيشتر زد .
9 بار برگرداندن نتیجه .
رئال هفت تیم اول لالیگا رو حداقل یک بار شکست داد .
اینا رکوردایی بود که بارسلونا در لالیگای سال 2013 کسب نکرد .
2- سال 2012 رونالدو تو نيوكمپ گل قهرماني رئال رو زد و اون بازي باعث شد حتي بعد بازي پپ هم به رئال قهرمانی رو تبريك بگه . درسته که سال 2013 مسي هم گل زد اما به هر حال تيمش باخت و حتي اگه ميبرد هم تاثيري نداشت چون قبلش تكليف لاليگا مشخص شده بود .
3- یکی از دلایل اصلی بردن توپ طلای سال 2012 این بود که رونالدو تو يورو حضور داشت و تيمشو به مرحله نيمه نهايي رسوند . اما مسی در کوپه آمریکا حضور نداشت . در عوض سال 2011 مسي تو اين جام تو آرژانتین ناكام موند . براي تيمي مثل پرتغال رسيدن به نيمه نهايي مثل قهرماني ميمونه . اینم باید در نظر گرفت که پرتغال جلوي قهرمان جهان تو ضربات پنالتي باخت و همون تيم
پاسخ: میتونم بگم شما تنها رئالی ای هستید که شهامت اعتراف به حقایقو دارید...(کوچکترین دلیلی برای ناحق بودن جوایزی که یکیشون میگیره رو به ذهنشون برسه بیان میکنن)...مرسی!! (وقتی هوادارای بارسا میگن رونالدو داره آفتاب میگیره مسی تو فینال جام جهانیه انتظار داری از مسی تعریف کنیم؟) مرسی ولی این دو جمله کاملا متناقض بود!! (همه چیز که فقط به گل زدن و پاس گل دادن نیست)؟؟؟ پس با این حساب شما توپ طلای جامو از شیر مادر حلال تر میدونید دیگه!! شما دقیقا همون حرفی رو زدید که فیفا در دفاع از انتخابش در اهدای توپ طلا بیان کرد..."تاثیرگذاری"! همون دلیلی که باعث شد جیمز توپ طلارو نگیره! 6 گل زد!!! ولی تیمش حذف شد!!! والسلام! همین بس که یدک کشیدن نام مسی برای هر تیمی نقطه ی قوت و برای تیم حریف نوعی خلأ تاکتیکیه! وقتی سابیا مسی رو تو تیمش داره حداقل از 2 چیز خیالش راحته! : 1.مشغول کردن حداقل 4 بازیکن حریف و به نوعی خارج کردن اونا از روند بازی...2.سازماندهی حملات توسط یه مهاجم!! بله! شما یه مهاجم نام ببر که مثل مسی بازیسازی کنه و پاسکاری کنه! اونم مهاجمی که تمام افتخارات فردی یوفا و فیفا رو برده! کافی بود اون پالاسیوی بی مصرف یا اون هیگواین عاشق قدر موقعیتهایی که مسی براشون ساخت رو میدونستن! اونوقت الان شما داشتی با غیر درمورد مسائل سیاسی کشور بحث میکردید!!! مسی کم پاس گل نداد که گل نشد!! آگوئرو بازی با هلند...پالاسیو 2 بار بازی فینال...دیماریا قدر پاس گل مسی رو دونست...ولی اگه اون موقعیتو گل نمیکرد مسلما کسی نمیگفت هرکی بجز دیماریا بود اینو گل میکرد!!! اما پالاسیو!! اوج تحقیری رو که یه مهاجم میتونه به جون بخره رو خرید! اون پاس چیپی که مسی براش انداخت و پرید رو هوا با هد انداخت تو بغل نویرررررر!!!!! مزدک گفت به جرئت هر مهاجمی تو کل جام جای این پالاسیو بود اینو گل کرده بود!!! حالا در طرف مقابل...مربی تیم حریف میخواد کیروش باشه ... یواخیم لو...یا هرکس دیگه! یکی از اصلی ترین برنامه هاش مهار مسیه! و حداقل 2 بازیکن برای مهار مسی قرار میده! این یعنی نقطه ی قوت آرژانتینی که همه میگفتن با 4 شگفت انگیزش همه رو درو میکنه و نقطه ی ضعف تیمهای مقابل...و این یکی از دلایلی بود که فیفا در حمایت از انتخاب برنده ی این جایزه مطرح کرد...مسی و روبن و جیمز اول و دوم و سوم شدن با این حال عده ای توپ طلا رو حق نویر و مولر و حتی به قول شما هرکی بجز مسی میدونستن!! که این آخریه خیلی بازیکن خوبیه!!! [(: و بخشی از مفاد اون دفاعیه این بود : آلمان انقدر خوب بود که بدون مولر و 3 گلی که زد به قهرمانی میرسید...اما آرژانتین اگه مسی رو نداشت شاید به نیمه نهایی هم نمیرسید...اینارو من برای 100 ها رئالی چه در مصاحبه هام و چه در مقالاتم مطرح کردم و قریب به اتفاق قانع شدن...ولی یکی مثل شما که (قربون صداقتتون) علنا میگه "وقتی هوادارای بارسا میگن رونالدو داره آفتاب میگیره مسی تو فینال جام جهانیه انتظار داری از مسی تعریف کنیم؟" اگه روزی 100 تا از این کامنتهای طولانی ارسال کنه و خود شخص رونالدو هم بیاد بگه به نظر من توپ طلا حق مسی بوده مطمئنا قبول نمیکنه!! چون خودش اعتراف کرده که نمیخواد قبول کنه!! درمورد زیدان هم حرفمو بارها زدم و حرفمم یکیه ولی شما نخواستید قبول کنید...من نگفتم حق زیدان نبود...گفتم کاری رو کرد که مسی در تیمش نکرد و اون حرکت غیر ورزشی و آماتوری بود که از هرکی انتظارش میرفت جز زیزو...خیلی از رئالیایی که نمیدونن چه استدلالی برای بیان ناحقی شدن توپ طلا بیان کنن میگن مسی تو فینال تک به تک خراب کرد و دقیقه ی 120 ضربه کاشته رو گل نکرد!!!!!! منم زیدانو برای اونا مثال زدم...حالا زیدان پوکر میکرد تو فینال!!! نتیجه عوض شد مگه؟؟ قهرمان 2006 آلمان تیمی نبود جز ایتااااالللییییاااا! مسی تک به تک خراب کرد توپ طلا حقش نبود...قبول...اصن منطقی....خب حالا اگه حرکت زیدانو انجام میداد ...؟!؟!؟!...!؟!؟؟!....؟!؟!؟ اونموقع رئالیا میگفتن اصلا حقش نبود به تیم ملی دعوت بشه!! ببین دوست عزیز...این بحثا تا حداکثر یک هفته بعد از جام داغ بود و دیگه خود رئالیا هم فهمیدن که به چیزی نمیرسن و خسته شدن و اکثرشون تسلیم شدن...و به معنای واقعی درمقابل دلایل من در این مقاله کم اوردن...اینم بگم که تو سایت بارسانیوز...تک تک رئالیا من جمله کریس بست! مدام کامنت میذاشتن که آرژانتین از گروهش بالا نمیاد و پرتغال یه پای فیناله...وقتی تورنومنت به پایان رسید و ماه عسل این کری خوندنا این بود که اولا ستاره ی خودشون نودسوم شد و دوما نتیجه کاملا برعکس شد و این آرژانتین بود که با درخشش مسی به فینال رسید و درمقابل پرتغال با عملکرد تحقیرآمیز رونالدو از گروه حذف شد....پس این جمله ی طلایی شما اینجا معنا پیدا نمیکنه که فرمودید توقع داری از مسی تمجید کنم.....؟ حالا چیزی که برام جالبه این بود که اکثر دوستانتون مصدومیت کاااااملا دروغی رونالدو رو پیرهن عثمان کردن و مرهمی کردن بر زخمهای حاصل از معتبرترین تورنومنت ورزشی جهان که مسی فاتحش بود... اما شما اسمی از مصدومیت نیاوردید...حالا یا خودتون پذیرفتید که این دلیل ماه عسلی جز تحقیر شدن خودتون و ستاره تون نداره یا واقعا فراموش کردید...سعی کنید تو مقالات بعدیتون بهش اشاره کنید...(((: حالا بحثی که کراهت دارم شروعش کنم...ولی طبق معمول اینم تیتر جدید پیشنهادی شما بود...! مشکلی نیست بحث میکنیم... توپ طلای جام جهانی تموم شد؟؟ حالا 2012؟؟ ((: مشکلی نیست...از الان میدونم بعدش باید خودمو برای دفاع از توپ طلای 2011 و 10 و بالاخره 9 آماده کنم...منم که بیکاااااار....10 روزه وقت نکردم وبو آپ کنم حالا باید بیام درمورد بدیهیاتی مثل روشنی و خاموشی شب و روز بحث کنم... مسی یه ماجمه...! مهاجمی که در فصل 2011/12 بهترین عملکردی که یک مهاجم میتونست از خودش بر جای بگذاره رو بر جای گذاشت...بهترین مهاجمان تاریخ هم نتونسته بودن در طول یک سال میلادی 91 گل بزنن...و مسی بعد از شکستن این رکورد شونصدساله پیراهنشو امضا کرد و به نشان تواضع برای مولر فرستاد... 50 گل از این 91 گل به لالیگا اختصاص داشت! 50 گل!!! یعنی 18 گل ناقابل بیشتر از تعداد گلهایی که سوارز و رونالدو با هم فصل گذشته زدن و کفش طلا رو در غیاب مصدومیت 2 ماهه ی مسی بدست اوردن...حالا بازم کاری ندارم که سوارز بدون پنالتی و رونالدو با 7 پنالتی این جایزه رو برد...بیخیال حداقل فعلا این تو بحثمون نیست...بله...مسی بهترین عملکرد تاریخی یک مهاجمو به نام خودش ثبت کرد...و درمقابل شما چه دلایل مضحکی اوردید؟؟!؟! تفاضل گل رئالو بارسا؟!؟!؟ چون رئال 7 گل بیشتر از بارسا زد توپ طلا نباید به مسی میرسید؟؟ ینی فقط یه جوری خواستید ربطش بدیدااااا....آمار تیمی رئال و بارسا به توپ طلای مسی چه ربطی داره؟؟ شما بازم همونطوری که خودتون دوست داشتید دوتا چیزو به هم ربط دادید...اصلا میگیم قبول...ربط داره...ولی چرا نمیگید که از این 114 گل چندتاشو مسی زد و از اون 121 گل چندتاشو رونالدو؟!؟!؟!؟ این به کنار...شما که از تفاضل گل گفتید...! خبر دارید رئال با 15 امتیاز اختلاف با بارسا لالیگای 100 امتیازی تیتو رو از دست داد؟؟ حالا از رکورد های رئال گفتید و از رکوردهای بارسا نگفتید...قرار هم نیست بگید! داریم درمورد توپ طلا بحث میکنیم!! همه ی این حرفا به کنار...مگه مسی 2012 جام نبرد که میگید رونالدو جام برد!!! حالا تفاوتهارو از زبان من بشنوید...1.تعداد گلهای مسی و رونالدو در فصلی که مسی 91 گل زد...بالای 20 گل اختلاففففف!!! 2.درصد گلهایی که در بارسا توسط مسی زده شد...! 50 گل از 114 گل!! یعنی حدود نصف گلهای بارسا رو مسی به تنهایی زد و رونالدو؟؟!؟! دلایل بارساییها برای توپ طلای 2013 تعداد گلهای رونالدو نبود...اتفاقات مضحکی بود که در تاریخ بی سابقه بود...فیلم هندی بازیهای بلاتر...مصاحبه های پله...امکان تمدید رای بی سابقه ی توپ طلا...امکان تعویض رای بی سابقه ی توپ طلا دقیقا بعد از عملکرد رونالدو مقابل سوئد....و بالاخره جو رسانه ای ای که از چندماه قبل از اهدای توپ طلا باب شد و با مصاحبه ی پله تموم شد...آخرش چی شد؟؟ مسی با 2 درصد اختلاف رای دوم شد....رونالدو چی که تو همون فصل 2012 با 30 درصد اختلاف دوم شد؟؟ جمع کنید این بحثارو...... اصلا خبر دارید که همین فصل گذشته که رونالدو بهترین مهاجم لالیگا شد این حق مسلم مسی بود؟؟ اینم لینکش : http://dreamy-barca.ir/post/2191 راستی حالا که بحث ناحقی رو راه انداختید مثل همیشه...چه خبر از دو مشت رونالدو به سر و صورت گودین ؟؟ چندماه محروم شد؟؟


مصطفی مادریدیسمو
ساعت12:00---3 آبان 1393
با آمار مشکلی ندارم اما گاهی اوقات آمار دروغ میگه .
فقط یه تک به تک خراب کردن رو دلیل نبردن این جایزه نمیدونم. بلکه یکی از دلایل کوچیک نبردن این جایزه میدونم چون اینقدر دلایل بزرگ برای نبردنش زیاد بوده که این دیگه به نظرم دلیل کوچیکی بوده .
شما میگید مسی تیمو به فینال رسوند ! منم میگم معیار اصلی بردن به فینال تاثیرگذاری بازیکن در بردن تیم به فینال هست نه آمار پاسهای درست و دریبلهای زیاد...
در ضمن اون تک به تک مسی با نوئر از زاویه بسته نبود . فقط متمایل به سمت چپ بود. اون لحظه که ضربه رو اوت زد خودمم باورم نشد چون مطمئن بودم گل میکنه اما نکرد .
بحث زیدان هم وسط نکش. اون موقع فوتبال اما چیزی یادم نمیاد چون مثل الان با دقت فوتبال رو پیگیری نمیکردم اما سعی میکنم در همون مورد هم یکم توضیح بدم...
زیدان در مرحله یک هشتم جلوی اسپانیا یک گل و یک پاس گل داد تا تیمش به مرحله 1/4 صعود کنه. تو مرحله 1/4 جلوی برزیل که 1-0 برنده شدن زیدان پاس گل تیمش رو داد. تو نیمه نهایی جلوی پرتغال با پنالتی گلزنی کرد و تیمش به فینال رفت . تو فینال هم پنالتی گل زد و همین باعث شد کار به وقت اضافه کشیده بشه .همون گل اگه نزده بود اصن کار به وقت اضافه کشیده نمیشد...
بخاطر همین بوده که زیدان بهترین بازیکن اون جام انتخاب شد : تاثیرگذاری در صعود تیم به مراحل بالاتر.
تو ارزش گلای زیدان رو بالاتر از گلای مسی میدونی؟ درسته مسی یه گل بیشتر زده اما گلاش تو مرحله گروهی بوده و تو مراحل حذفی فقط یه پاس گل داد اونم مرحله 1/8. اما زیدان تو همه بازیهای حذفی یا گل زد یا پاس گل داد. پس باید بپذیری که اهمیت و ارزش گلای زیدان خیلی بیشتر بود.
در این زمینه آماری ثبت نشده که چه بازیکنی بیشتر از همه ازش توپربایی کردن. من طبق بازیهایی که از مسی دیدم به این نتیجه رسیدم. توهر بازی بارها و بارها ازش توپربایی کردن . اگه اول هم نباشه بین سه بازیکن هست .
نگفتم تعداد توپربایی هایی که ازش کردن ملاکه. کلا گفتم همون جور که دریبل زیاد زد توپربایی هم زیاد ازش کردن .
دلایلم برای صعود نکردن آرژانتین از گروه خودش از نظر من منطقی بود . حالا اگه از نظر شما نیست که دیگه مشکل من نیست .
اون پنالتی به گل مسی هم ربط داشت . اگه 1-0 جلوی میفتادیم جریان بازی عوض میشد و حتی اگه اونا گل هم میزدن که خیلی بعید بود بازی 1-1 میشد .
من نگفتم دیماریا باید توپ طلا ببره . هر بازیکنی بجز مسی چون واقعا شایستگیشو نداشت . حتی اون لحظه ای که متوجه شدم توپ طلا گرفته اصلا باورم نمیشد چون انتظار داشتم کسه دیگه این جایزه رو ببره .
میدونم نظر رونالدنازاریو واسه همون بازی بوده . کسی که همیشه مسی رو بهتر از رونالدو میدونه گفته دیماریا تو اون بازی بهتر از مسی بوده و تک گل تیمش رو زده بعد شما میگین مسی به حق بهترین بازیکن اون بازی انتخاب شد!!!
اگه مسی دقیقا همون کار زیدان تو جام جهانی 2006 در مراحل حذفی رو کرده بود اونوقت حقش بود که این جایزه رو ببره .
این جایزه رو از نظر من یکی از این بازیکنا باید میبرد : ماسکرانو ، نوئر ، مولر ، کروس ...
پاسخ: اولا خجالت داره که یه مادریدی که ستاره ی تیم خودش نود و سوم شده انقدر برای توپ طلای مسی خودزنی بکنه... اون تک به تکو فقط شما ندیدی...! خاطره ی دوران سربازیتونم نیست که واسه ما تعریفش میکنید! اولا... دوما...اگه آرژانتین از گروه صعود نمیکرد چجوری میخواست به فینال برسه؟!؟!؟!؟ بحث زیدانو وسط میکشم...چرا نکشم؟ چون رئالیه؟!؟ من نگفتم توپ طلای زیدان حقش نبود...برعکس گفتم مگه کسی با توپ طلای زیدان مشکلی داشت؟ زیدان 3 گل زد و 2 پاس گل...و به قول شما تو مرحله ی حذفی...پس فرانسه به گلهای زیدان تو مرحله ی گروهی نیازی نداشته دیگه ؟ درسته؟ حالا مسی تو مرحله ی گروهی 4 گل زده 1 پاس گل داده! این چجور استدلالی بود آخه؟!؟ من ارزش گلای زیدانو بالاتر از مسی نمیدونم ولی برعکس ارزش گلهای مسی رو کمتر هم نمیدونم!! فرانسه و آرژانتین هردو به فینال رسیدن با این تفاوت که فرانسه طبق آماری که شما ارائه کردی بدون گلزنی زیدان در مراحل حذفی به فینال نمیرسید و مسی هم طبق آماری که همه میدونن و قبولش دارن اگه 4 گل در مرحله ی گروهی نمیزد آرژانتین به فینال نمیرسید که هیچ...از گروه صعود نمیکرد! حالا زیدان تو فینال پنالتی زده....اصلا میگیم هت تریک کرده!! چه فایده؟!؟؟! وقتی دستی دستی جامو تقدیم ایتالیا کرده؟!؟! حالا همین شما کافی بود زیدان تو اون جام آقای گل میشد تا توپ طلا رو ربطش میدادید به آقای گلی!!! شما رئالیا خودتونم نمیفهمید چی میگید!!! حداقل با هم هماهنگ باشید!! اینو میگم چون هرکدومتون یه جور استدلالی برای توپ طلا میارید....و فقط هم نظر میدید...باز جای شکرش باقیه که شما مثل خیلی از رئالیای دیگه آقای گل نشدن مسی رو دلیلی بر ناحقی در اهدای توپ طلا نمیدونید!!! ( این جایزه رو از نظر من یکی از این بازیکنا باید میبرد : ماسکرانو ، نوئر ، مولر ، کروس ... ) جدی؟!؟ نه تورو خدا...ینی کلا هرکی به جز مسی...راستی جیمز و روبن که دوم و سوم شدنو جا انداختید بی انصافی نکردید؟!؟ من توقع داشتم بگید مسی...ژاوی...اینیستا...!! زشته به خدا...حالا شما که دوتا کامنت تا بحال بیشتر نفرستادید...مورد داشتیم طرف 19 کامنت!!! پشت سرهم فرستاده تا ثابت کنه مسی حقش نبوده...من همه ی حرفامو تو این مقاله زدم... حالا شما بگید رونالدو مصدوم بود!! یکی مثل مسی با همسترینگ پاره تو لیگ قهرمانان دقیقه ی 70 به میدون میاد و گل صعود تیمشو مهیا میکنه و یکی مثل رونالدو (نبودن دیماریا و مودریچ و امثالهم) عدم درخشش در جام جهانی رو با مصدومیت نداشته ش توجیه میکنه!! مسی 6 گانه رو برد...91 گل در یک سال میلادی زد...آقای گل لیگ قهرمانان شد شما رئالیا از حرصتون توپ طلاهاشو منکر میشدید/// پس توقعی نمیره حالا که ستاره ی خودتون نود و سوم شده و باقی ستاره های تیمتون تو اسپانیا اونطوری درخشیدن!! بیاید توپ طلای جامو تقدیم مسی کنید... ((گاهی اوقات آمار دروغ میگه!!) حالا شما که آمار درستو داری رو کن!! این آماره که برنده ی توپ طلا کفش طلا دستکش طلا بازی جوانمردانه و بقیه ی عناوین رو مشخص میکنه و یکی دو روز هم نیست که اینطوریه!! تا بوده...همین بوده! درمورد توپربایی هم که آماری رو نکردید و مثل بقیه ی استدلالهاتون ماست مالیش کردید... جمله ی آخرم هم جواب این جملتون : میدونم نظر رونالدنازاریو واسه همون بازی بوده . کسی که همیشه مسی رو بهتر از رونالدو میدونه گفته دیماریا تو اون بازی بهتر از مسی بوده و تک گل تیمش رو زده بعد شما میگین مسی به حق بهترین بازیکن اون بازی انتخاب شد!!! اولا مگه رونالدوی اورجینال هرچی بگه درسته؟؟ اون نظرشو گفته...من و فیفا و سایت هواسکورد و غیر رئالیها هم نظرمونو گفتیم!! اگه اون پاس گل داده نمیشد گلی زده نمیشد و پنالتی هم 50-50 بود...! این فهمش از 2+2=4 هم به مراتب راحت تره... شما آمارو قبول نداری چون به نفعتون نیست...همونطور که هیچ وقت قبول نکردید (منظورم رئالیها بود نه شخص شما و دلیلمم گفتم) مسی تو 4 بازی از 7 بازی بهترین بازیکن زمین شد...اگه مسی نبود آرژانتین به فینال نمیرسید چون از گروه صعود نمیکرد...اونموقعی هم که دیماریا باید میبود و مسی رو حمایت میکرد از بدشانسی ما مصدوم بود و مسی هم تنها تر از همیشه شد...باید گل میزد و پاس گل میداد جلوی تیمهایی که جلوش اتوبوس پارک میکنن و 5-6 نفره سرش خراب میشن... چه بازی با هلند و چه فینال...چه پاسهایی که به اون پالاسیوی بی خاصیت و اون هیگواین بی مصرف داد و هدرش دادن... که بازی فینال روی پاسی که برای پالاسیو فرستاد مزدک گفت : به جرئت میتونم بگم هر مهاجم دیگه ای جز پالاسیو بود اینو گلش میکرد...! همه ی اینارو گفتیم و شما هم نخواستید که قبول کنید درحالیکه آمار گویای همه چیزه...! کافی بود اون پنالتی اخراج نویر که یه دنیا تاییدش کردن منظور میشد تا هم گل قهرمانی آرژانتین کینگ لئو زده باشه و هم آلمان بدون نویر و 10 نفره تو 90 دقیقه نابود میشد که دلایلمو تو مقالاتم به کرات توضیح دادم و رئالی تر از شما هارو قانع کردم... اونموقع بود که مسی گل قهرمانی تیمشو زده بود...کاری که حتی زیدان تو فینال 2006 نکرد... حق کشی...حق کشی...حق کشی...میراث جاودانه و تنها راه متوقف کردن اسطوره ها... نمونه اش جایزه ی بهترین مهاجم لالیگا که به ناحق فصل گذشته به رونالدو داده شد درحالیکه نمرات مسی خیلی بهتر بود...با دوماه مصدومیت فقط 3 گل کمتر زده بود و دو پاس گل بیشتر هم داده بود و این باعث شده بود میانگینش از کاستا و رونالدو بهتر بشه ولی حق به حق دار نرسید...


مصطفی مادریدیسمو
ساعت17:42---27 مهر 1393
در مورد توپ طلا باید بگم که اون سایت شاید رسمی و معتبر باشه اما خیلی چیزا رو در نظر نمیگیره .
اون سایت فقط آمار بیشترین دریبلا و پاسا و موقعیت سازیا رو ملاک میدونه اما این کافی نیست . اون سایت حساسیت ها رو در نظر نمیگیره . این که مسی تو فینال جام جهانی تک به تک از دست بده رو براش فرقی نداره تو چه دقیقه ای بوده . 1 یا 90...
باید میزان تاثیرگذاری رو صعود تیم به مراحل بالاتر بررسی بشه نه میزان پاسای درست و دریبل بیشتر . بیشترین دریبل رو زد اما شک ندارم تو این جام بیشترین توپربایی رو از مسی داشتن . تو همون بازی با ایران مسی بارها ازش توپربایی کردن . اگه اون پنالتی گرفته میشد و آرژانتین میباخت دیگه کسی از گل مسی صحبت نمیکرد . اینم یکی از چیزاییه که اون سایت در نظر نمیگیره . من الان با دلیل منطقی بهت نشون میدم که چطوری آرژانتین حتی نمیتونست از گروهش صعود کنه .
تو بازی دوم با ایران اگه اون پنالتی گرفته میشد ، آرژانتین بازی رو میباخت و سه امتیازی میموند و ایران 4 امتیازی میشد . تو بازی بوسنی و نیجریه هم اگه داور گل سالم بوسنی رو آفساید نمیگرفت ، احتمالا بوسنی بازی رو میبرد و خودش رو یکی از مدعیای صعود میدونست . در این صورت اونا هم میتونستن به عنوان تیم اول صعود کنن و بخاطر همین انگیزه بسیار بالایی داشتن و دیگه بازی با ایران با خیال راحت بازی نمیکردن و مجبور بودن حمله کنن و ما هم مثل بازی با آرژانتین دفاع میکردیم و بازی رو میبردیم چون در برابر خط حمله آرژانتین دقیقه 91 گل خوردیم و چیز عجیبی نبود که از این تیم نبازیم . تو بازی نیجریه و آرژانیتن هم هر دو تیم فشار زیادی رو برای حذف روشون بود بخصوص آرژانتین که یکی از مدعیای فتح جامه و نیجریه هم با توجه به کسب یک امتیاز از دو بازی قبلی ، شانس صعود به عنوان تیم دوم رو داشتن و میتونست با مساوی گرفتن آرژانتین رو دوم گروه کنه تا یکم از تلخی حذف رو برای خودشون کم کنن و این انگیزشون میشد . یا شاید هم بازی رو میبردن که با 4 امتیاز بالاتر از بوسنی به عنوان تیم دوم صعود میکردن و آرژانتین سوم میشد و حذف میشد .
در هر صورت یه سری مسائلی دست به دست هم داد تا در دور گروهی آرژانتین 9 امتیازی و مسی 4 گله بشه که قطعا بجز موارد گفته شده ، بخاطر همگروهی با تیمای درجه دو دنیا هم بود . خیلی ها میگن مسی تیمو به فینال رسوند و این در شرایطی هست که در دور حذفی این بازیکن حتی یک گل هم نزد . فقط در بازی با سوییس یک پاس گل معمولی داد که خیلی ها بی جهت اونو پاس گل بی نظیر لقب دادن و دیماریا گل زد . معمولا این جور مواقع زننده گل رو بهترین انتخاب میکنن اما مسی بهترین انتخاب شد ! جالبه که تو فقط هر کی از مسی خوب گفتو نظرشو گذاشتی. اینا رو هم ببین ...
رونالدنازاریو که بارها گفته مسی بهتر از رونالدو هست در این مورد گفت : به نظر من دي ماريا بازي بهتري با به نمايش گذاشت. او در اين ديدار بهتر از مسي بود و تک گل تيمش را هم به ثمر رساند .
اما من جاتون بودم صادقانه میگفتم این بازی مسی حقش نبود بهترین بشه اما شماها نگفتین....
بایانو، پیشکسوت فوتبال ایتالیا در این مورد گفت : مسی لیدر واقعی آرژآنتین نبود . دی ماریا تاثیرگذارترین بازیکن آنها بود اما مصدوم شد. مسی می تواند یک جام جهانی دیگری هم داشته باشد اما نمی تواند یک نفره باعث پیروزی آرژانتین شود چرا که یک تنه باعث پیروزی مسی نیز
پاسخ: اون سایت حساسیتهارو درنظر نمیگیره؟ شما با آمارو ارقام مشکلی دارید؟!؟ واقعا متوجه نیستید یا نمیخواید متوجه بشید؟ مسی درمجموع، در معیارهایی که برای اهدای توپ طلا درنظر گرفته شده بود از روبن و جیمز نمراتش بیشتر بود! به همین سادگی!! و اون معیارها همیشه بوده...هست و خواهد بود! نیومدن بگن چون مسی بیشترین دریبلو زده جایزه رو میدیم به اون!! از حساسیت گفتید! و تک به تک از دست دادن مسی در فینال...باشه قبول... سنتون به زیزو قد میده عایا؟!؟ یعنی اگه 15 سالتون هم باشه بازم میتونید فینال 2006 رو به خاطر بیارید... اگه شما یه تک به تک خراب کردن مسی جلوی نویر و با زاویه ی بسته رو دلیلی بر ناحقی در اهدای توپ طلا میدونید ، پس دیگه درمورد توپ طلای اسطوره ی خودتون زیدان چه حرفی دارید که بزنید؟!؟ بله...زیدان جلوی ایتالیا تک به تک خراب نکرد...پنالتی خراب نکرد...دروازه خالی خراب نکرد...اما کاری کرد! که باعث شد دایی بنده چنان دادی بکشه و خوشحالی کنه که پنالدو با پنالتی دقیقه ی 121 ش جلو اتلتیکو نکرد!! ( لیگ قهرمانان ) زیدان فقط اخراج نشد تو اون بازی....زیدان امید تک تک هوادارای فرانسه رو نا امید کرد...تیمشو 10 نفره کرد...و بوفونی که دیگه زیدانی در مقابلش قرار نداشت...! مطمئنا زیدان هیچوقت خودشو بخاطر اون حرکت نمیبخشه....و مصاحبه ی کیه لینی درمورد سوارز که گفته بود "اگه برای اخراج سوارز اصرار میکردم فقط واسه این بود که میدونستم اگه اخراج بشه ما بازی رو میبریم...دقیقا مثل فینال 2006 جلوی فرانسه که با اخراج زیدان بخت به ما رو کرد و قهرمان شدیم..." یه دنیا فرانسوی با این کار زیدان از قهرمانی تیمشون نا امید و یه دنیا ایتالیایی مثل کیه لینی و دایی بنده به قهرمانی تیمشون امیدوار شدن...حالا مگه کسی با توپ طلای زیدان مشکلی داشت؟!؟!؟!؟ نه نداشت....چون نباید هم میداشت!! چون تو بازیهای قبل و همون بازی هم به اندازه ی کافی خوب بود تا توپ طلارو بهش دادن....قبوله...ماتراتزی به زیدان فحش پدر مادر داده بود و زیدانم غیرتی شد...ولی اگه با سر نمیرفت تو سینه ی ماتراتزی شاید الان قهرمان 2006 فرانسه میبود! اگه مسی تو این جام 4 گل بیشتر نزد،زیدان تو اون جام 3 گل بیشتر نزد! اگه مسی تک به تک زاویه بسته جلوی نویر درحالیکه دونفر روش تسلط داشتن رو خراب کرد...زیدان یه تنه جامو تقدیم ایتالیا کرد و هیچکس نمیتونه منکرش بشه... بدون شک شما "نمیخوای" که قبول کنی توپ طلا حق مسی بود و بس...وگرنه با آمار در نمیوفتادی! این آماره که بهترین بودن رو تعریف میکنه و منو شما نمیتونیم در معیارهایی که از طرف فیفا برای اهدای جوایز درنظر گرفته میشه دست ببریم... من میخوام به تک تک جملاتتون پاسخ بدم...نوبت میرسه به اینکه گفتید : بیشترین دریبل رو زد اما شک ندارم تو این جام بیشترین توپ ربایی رو از مسی داشتن" اولا...اینکه بیشترین دریبل توسط مسی زده شد رو من و شما تعیین نمیکنیم...آمار گویای همه چیزه! پس شما هم برای اثبات حرفتون که کاملا باهاش مخالفم آمار معتبر ارائه بدید! دوما...چطور شد که از نظر شما بیشترین زدن دریبل برای اهدای جایزه ملاک نیست اما تعداد توپهایی که ازش ربودن ملاکه؟!؟!؟ عجبببب!!!! قرار بود با دلایل منطقی ثابت کنید آرژانتین از گروه خودش هم صعود نمیکرد...ولی جسارتا دلایلتون به همون اندازه که منطقی نبود مضحک بود! اولا....آرژانتین از بازی با بوسنی با گل 3 امتیازی مسی 3 امتیاز تو کارنامه داشت و بازی ایران هم...هیچ دلیلی بر باخت آرژانتین وجود نداشت...! پنالتی ایران تا ابد پنالتی بود و در حقمون ناحقی شد ولی این ربطی به گل دقیقه ی 91 مسی نداشت!! شما چرا گل مسی رو منکر میشید؟!؟!؟! مسی جلوی ایران مسی نبود...ولی 1 دقیقه هم برای مسی شدن برای مسی کافیه! این جمله ی عادل فردوسی پور بود! واقعا هم همینه! نتیجه ی عادلانه در بازی ایران و آرژانتین 1-1 بود...پس بازم مسی کار خودشو کرد...پس تا اینجا آرژانتین با 4 امتیاز همچنان در صدر قرار داشت! بازی با نیجریه هم که حرفی توش نیست!! مسی دبل کرد تا آرژانتین 9 امتیازه بشه! یعنی اگه بازی با ایران 1-1 میشد بازم آرژانتین با 7 امتیاز تیم اول صعود میکرد!! اینهمه فلسفه بافتید که چیو ثابت کنید؟!؟ اگه بوسنی فلان میکرد بعد ایران اونجوری میشد و نیجریه اون کارو میکرد آرژانتین فلان میشد!! شما بالا بری پایین بیای صعود آرژانتین با 7 امتیاز قطعی بود! حالا تیم دوم میخواست ایران باشه یا نیجریه یا بوسنی! فرقی نمیکرد!! "درهر صورت یه سری عوامل دست داد تا آرژانتین 9 امتیازی و مسی 4 گله بشه" چه عواملی دقیقا؟!؟!؟ گلی که مسی به ایران زد هنوزم که هنوزه تو همه ی سایتها و روزنامه ها جزو 10 گل برتر جامه! دو گلی که به نیجریه زد...کاشته ی به اون تمیزی...! نکنه با گلی که به بوسنی زد مشکل داری شما؟!؟ حالا میرسیم به اسمتون که مصطفی مادریدیسمو هست و قیاس مضحک و مع الفارقی که بین مسی و دیماریا بعمل آوردید!! دوتا مصاحبه از دیماریا اورید که چیو ثابت کنید دقیقا؟! نکنه توپ طلارو حق دیماریا میدونستید؟!؟!؟ درمورد بازی با سوئیس...شما یا فوتبال نمیبنی یا واقعیتهارو! 2 دقیقه به پایان بازی زمان باقی مونده بود تا بازی به پنالتی کشیده بشه! و پنالتی هم 50-50 ! و این مسی بود که دقیقه ی 118 توپو دزدید...از دونفر رد شد و "پاس گل داد"...! اگه کسی بجز مسی بهترین بازیکن زمین میشد تعجب داشت! اگه پاس گلی داده نمیشد گلی هم زده نمیشد و اونموقع واقعا معلوم نبود آرژانتین به فینال که هیچ...به بازی با بلژیک میرسه یا نه! پس دنیارو هم که به هم بدوزید نمیتونید منکر نقش و تاثیر مسی در صعود آرژانتین از اون بازی بشید! اگه مسی 4 گل زد و شایسته ی توپ طلا نبود ، دیماریا که 1 گل زد شایسته بود؟!؟ اون بنده خدا که تو بازی با بوسنی و حتی سوییس تا قبل از اینکه گل بزنه توسط هواداران آرژانتین هو شد! از بدشانسی ما هم دقیقا تو اون بازیهایی که بهش نیاز بود مصدوم شد! اینارو گفتم تا بگم خجالت نکشیدید از دیماریا اسم اوردید الان؟؟ رونالدو نازاریو همیشه گفته مسی بهتر از رونالدو بوده...اونموقع هم نظرشو درمورد اون بازی گفته نه کل تورنومنت!! چیو به چی ربطش دادی شما! همینم بگم که اولا من ندیدم جایی همچین چیزی بگه و اگرم گفته باشه من قبول ندارم...تا علتی نباشه معلولی پدید نمیاد! تا مسی پاس گل نمیداد دیماریا گل نمیزد! والسلام...ضمنا مسی لیدر آرژانتین نبود قبول دارم...ماسکرانو لیدر اصلی آلبی سلسته بود! نه دیماریا ! دیماریا کلا 1 گل زد 1 پاس گل داد من نمیدونم بهترین بودن واسه شما چی تعریف شده ولی اینو خوب میدونم که اگه تعریف درستی از بهترین بودن داشتید الان بارسایی بودید و عاشق مسی... آخرین جمله : عضو رسمی کمیته ی فنی فیفا درمقابل اعتراض ریالیها نسبت به ناحقی در اهدای توپ طلا واکنش نشون داد و مختصر و مفید دهان همشونو بست : باید به کسانیکه توپ طلارو حق مولر یا بازیکن دیگه بجز مسی میدونستن بگم،اگر آرژانتین مسی رو نداشت، چه در مرحله ی گروهی و چه حذفی مقابل هلند آرژانتین هرگز در فینال ظاهر نمیشد ولی اگر آلمان از حضور مولر بی بهره بود مطمئنا بازهم به برزیل 7 گل میزد و پای ثابت فینال بود...تاثیرگذاری ای که مسی در تیمش داشت رو هیچیک از این بازیکنا در تیمشون نداشتن و این یکی از معیارهای فیفا برای اهدای توپ طلا بود.


مهدی
ساعت13:53---14 مهر 1393
مرسی آقا سینا فوق العاده بود...
نمیدونی وقتبی شب فینال این حرفارو از صدر شنیدم چه حالی داشتم
پاسخ: ممنون نظر لطفتونه...دکتر صدر انسان با دانشی هستند ولی دلیل نمیشه هرچی میگن درست باشه...


ارسلان
ساعت3:59---26 شهريور 1393
داداش واقعا دستت درد نکنه من واقعا بیان خوبی ندارم هیچوقت که بتونم این حقایقو مثل شما به دشمنامون بگم ولی این دو روزی که با این وب آشنا شدم فقط دارم لینک پست هارو واسه عشق پنالدو ها میفرستم و حیف که دیر این وب رو پیدا کردم بازم ازت ممنونم نوشته هات همه منطقی و همه مستند هستند خیلی خیلی خیلی ممنون و متشکرم ازت دوست عزیز
خدا قوت
پاسخ: ممنون از لطفتون...همه و همه به عشق آبی آسمون و خون تو رگمونه...! نظرات شما مشوق قلم ماست!


pray for peace*
ساعت1:11---9 مرداد 1393
سلام دوست عزیز...یه مقدار لحنتون بد بود بخاطر تعصب داشتن روی یه بازیکن بیگانه که نباید بیای و یکی از اساتید بزرگ کشورمون رو خراب کنی درست نمیگم؟!...و بعدشم توصیه میکنم همین الان یه دوش آب سرد بگیر یا حداقل دو تا نفس عمیق بکش آروم شی دور از جون سکته میکنیا!...بعید میدونم خود مسطی هم اینقدر داغ کرده باشه سر اینجور چیزا!..حالا من واسه اینکه شما اعصابت از این که هست خط خطی تر نشه میگم درود بر مسی کبیییییییییر:):)
پاسخ: درود بر شما... نه...درست نمیگید! آقای صدر هرکی هم که باشه اول و آخر یه انسانه و دلیلی نداره هر حرفی که زد آب طلا بگیریم... با دلیل و سند و مدرک از ایشون انتقاد کردم...مشکلی هست؟؟ شما انگار با خودتون درگیری دارید! مطمئنید منو با کسی اشتباه نگرفتید؟ من فکر میکنم کسیکه داغ کرده شمایید که بدون دلیل فقط انتقاد میکنید و ایراد میگیرید!


محسن
ساعت13:04---6 مرداد 1393
لطفا بريد گمشيد صدر عزيز.....شبكه اجتماعي و تلوزيوني جاي آدماي جانب دار نيست....
پاسخ: صدر جانبداری نمیکنه...بزرگنمایی میکنه! اونم گهگاه...


شاهد
ساعت11:48---3 مرداد 1393
دوست عزیز بسیار جامع و زیبا نوشتید ای کاش در مورد جاودانی هم مینوشتید
موفق و پیروز باشید
پاسخ: ممنون...نظر لطف شماست... استاد جاودانی بزرگتر از این حرفا هستند که این بنده ی حقیر را یارای نقد ایشان باشد!


ایمان
ساعت17:28---27 تير 1393
سلام . مقاله رو بدون تغییر تنها ویرایش ظاهری ساعت 17:30 دقیقه منتشر میکنم . چون همینجوریش هم دیر شده . با تشکر

f30 me30
ساعت0:51---27 تير 1393
صدر خداییش آدم بادانشیه
حالا نمیخواست واسه یه سوتی اینجوری بکوبونیش
پاسخ: صدر آدم با دانشیه...ولی انسانه و جایزالخطا...! دلیل نمیشه هرچی گفت ما طلا بگیریم!! به خدا قسم رو در رو هم بشیم همین حرفارو با لحنی کوبنده تر بهش میزنم!!!! واسه چی انقدر به فوتبال به چشم مافیایی نگاه میکنن؟؟ خودش که انقدر عاشق فوتباله این چرت و پرتا چیه که میگه؟؟ با این حساب ایشون عاشق یه ورزش سرتاسر مافیاییه که چند نفر میشینن واسه خودشون ببرن و بدوزن و جایزه هاشو پخش کنن!!!


سینا
ساعت17:54---26 تير 1393
آقا پدرام عزیز
با عرض شرمندگی امکان تایید نظرتون وجود نداره...
قبلا هم گفته بودم باید کامنتی که ارسال میکنید یه تناسبی با اون مطلب داشته باشه

اگه فکر میکنید که نمیخوام تایید کنم میتونید همون حرفارو تو پست مربوط به خودش ارسال کنید


lovely messi
ساعت2:30---26 تير 1393
آقا همه توپطلاها تاریخ مال مسی
خداوکیلی خداوکیلی
من نه چیزی بم میر3 نه کم میشه
قلمت فوقالعاده فلفلیو وحشتناک ادبی و کنایه آمیز و رخنه گره
مبگما کتاب نمینویسی؟
پاسخ: !!! امیدوارم لایق ذره ای از تعریف و تمجیدهای شما باشم...!!!! نه دوست عزیز...کتاب نمینویسم...منو چه به این حرفا؟ شما لطف دارید و حسابی مارو بزرگ کردید!!! اگه اکثرا مقالاتی که درمورد مسی مینویسم انقدر خوب استقبال میشه بخاطر عشقیه که از دل تراوش میکنه و رو صفحه کیبورد پخش میشه همین!


امیرعلی
ساعت22:08---25 تير 1393
این پدرام دیگه کیه؟؟
چی میگی واسه خودت؟؟؟
رونالدو 93 ام شد عزیز من!!!!! هیچ غلطی نکرد!!!!
مگه شقیری کدوم ستاره هارو تو تیمش داره که رونالدو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
عملکرد غنا از پرتغال بهتر بود!!!!
تابلوئه آلمانی هستی...
البته رئالیا اول از همه پرتغالین...حذف بشه برزیل و اسپانیا و به قول آقا سینا الانم همشون آلمانی اصلین

انقد از پنالدو دفاع نکن
اینم که میگی مسی کلی ستاره دورشن حرف مفته که از لجت میزنی
یه دیماریا بود که مصدوم شد


امیرعلی
ساعت18:49---25 تير 1393
با اینکه اسپانیاییم ولی خداییش مثل همیشه کوبنده و زیبا بود آقا سینا ولی دیگه برش دار

بخاطر مسی تو فینال آرژانتینی بودم!
دلم سوخت واسشون خداییش خسته بودن
اون پنالتیم که نویر باید اخراج میشد مظفری زاده هم تایید کرد
پاسخ: چه میشه کرد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.